неділя, 30 грудня 2012 р.

Подарунок від житомирського музично-драматичного театру

Напередодні Нового року, 29 грудня, на прем'єру дитячої вистави "Попелюшка" мама повела не лише брата, але й мене.

Саме прем'єра нової дитячої вистави і була подарунком від музично-драматичного театру маленьким житомирянам.
Дітей було багато, дуже багато. Велику кількість попривозили із сусідніх сіл, бо там видавалися квитки (а разом з ними і солодкі подарунки). Ми ж квитки купували.
Спочатку враження на мене справила музика. Ще будучи на першому поверсі, я почула, як грає оркестр і не повірила, що це грає якийсь запис з колонок. І таки правильно зробила. Для людей грала жива музика. 
Мур-мур-мур...як же я обожнюю живу музику.
Я стояла просто в захваті. А в цей час бабуся з дітлахами почала водити хороводи.
Трошки згодом грати припинили, натомість почалася розважальна програма для дітей. На сцені була жіночка в костюмі Маші, а разом з нею Ведмедик. Судячи з усього, костюм їм люб'язно надала фармацевтична фірма, яка випускає вітаміни "Ведмежуйки" (якби не мама, я й не помітила б). А за це на сцені прозвучала реклама цих вітамінок і розповіді про те, які вони корисні.
Ця лякаюча і нескінченна кількість дітей.
Після ігор і співів нарешті почалася вистава і я зрозуміла, як же ш я давно не була в театрі. Після вистави мама зізналася, що "Попелюшка" - не найкраща постановка, але мені дуже сподобалося. Здивувало те, що в нашому театрі є гарні костюми, декорації, режисери-постановники. Не дивлячись на те, що до кінця, через певні обставини, я не досиділа, все одно залишилася задоволеною від побаченого. Люди, ходіть в театр - це навіть краще аніж кіно.
Двоповерховий будиночок, який витримував кількох людей.
До того ж, на першому його поверсі "запалили" вогонь,
який виглядав, як справжній.

Бал на сцені.

Немає коментарів:

Дописати коментар