середа, 12 грудня 2012 р.

Ходяче щастя на ім'я Рокі

don’t get attached. everything is changing. always has been, always will. shut up and dance! (не прив'язуйся. усе змінюється. усе було і буде. закрий рота і танцюй!) - саме такі слова написані у твіттері надзвичайно позитивної людини Рокі Леона.

Хто ж це такий? Мабуть, усі бачили це відео? Якщо ж ні, можете глянути і усе зрозумієте.


"Я - це ти. Я - все, але не мої думки. Я - любов. Але тільки не думайте називати мене хіпі.  Люблю співати, танцювати, грати на гітарі і стрибати. Люблю бути маленькою дитиною," - розказує про себе музикант.
Ви думаєте, він завжди такий щасливий?
Насправді ж бути таким хлопець змусив себе сам після довгих роздумів. "Для того, щоб зрозуміти, що таке щастя, інколи необхідно відчути на собі, що ж таке нещастя. Ключ в балансі," - вважає він.
За освітою Рокі музикант. Але якось просто вирішив, що не хоче працювати ні на кого, окрім себе. Відомим став завдяки широкій щирій посмішці і маленькій гавайській гітарі, яка називається укулеле. Грає у стилі реггі.
До речі, минулого літа він приїздив і в Україну. Виступав на фестивалі "Захід".
Описувати його біографію не буду, просто хотіла звернути Вашу увагу на неймовірно чудового персонажа нашого старого нудного світу - Рокі Леона :)

Посміхайтеся, усе довкола не таке вже й погане :)
it's a lovely life don't you know i'm right. 
it's a lovely life every day and night .
it's a lovely life so look on the bright - side 
life is lovely.



Немає коментарів:

Дописати коментар