середа, 13 лютого 2013 р.

Чи варте воно того?

Ледь не щодня ми чуємо про вирубку лісів і проблему глобального потепління, пов'язану з цим, проте продовжуємо, і навіть сприяємо, розвиткові цієї проблеми і далі.

Як відомо, традиція ставити новорічну ялинку у кожному домі активно почала поширюватися після Другої світової війни, проте прикрашали ялинку і у давні часи. 
Я розумію, що Новий рік вже давно пройшов, але чи помітили ви ось таку картину ледь не у кожному дворі міста?



Невже така картина тішить око?
Дерева ростуть повільно, а вирубують їх доволі таки швидко. Порушується баланс в природі. Користі від цього взагалі жодної. Це ще добре, якщо новорічне дерево 2 тижні постояло у Вас в квартирі і потішило діток, а якщо його конфіскували на ринку ще до того, як на нього знайшовся покупець. Ті конфісковані дерева так само купами лежать під відкритим небом і чекають свого часу.
Як альтернативу, зараз створюються штучні ялинки. Проте не виключено, що вона не матиму впливу на ваше здоров'я. Тому як ще одна альтернатива - жива араукарія у горщику, яка зможе рости багато років.
Цього року, на жаль, і в моїй квартирі стояла жива сосна. В дитинстві я дуже любила її запах і сам процес її прикрашання, але, коли підросла, зрозуміла, що усе це безглуздо. Та батьків вмовити не вдалося, бо вдома є ще одна маленька дитина, яка також хоче свята. 
Взагалі, я собі вже давно пообіцяла, що мої діти не милуватимуться на труп дерева, тому що, як сказав один мій хороший друг:"Навіщо щось прикрашати на Новий рік? Свято повинно бути в середині тебе". 
Тому, мабуть, варто таки задуматися чи слід продовжувати цю безглузду традицію і в подальшому? Чи варта вона цього?

Немає коментарів:

Дописати коментар