субота, 9 лютого 2013 р.

Фінал експерименту

Ну от, настав той день, коли закінчився місяць, відведений кактусам для активного росту і радуванню мого ока.

Для тих, хто не розуміє, про що я тут пишу, розказую: я тут проводжу експерименти над кактусами. Почитати про це можна тут і тут.
Ну от, кактуси знову мене дивують.
Якщо за грудень мій маленький піддослідний, який живе біля комп'ютера, виріс на 1 сантиметр, то за січень його зріст припинився. Так само і мій великий піддослідний, що проживає на підвіконні, ні на міліметр за останній місяць не виріс.
Я зовсім не знаю чим це пояснити, але, можливо, малеча, яка стоїть біля комп'ютера, перший місяць свого проживання там просто раділа новим умовам і тому так активно росла. Ну а старічку на підвіконні умови ж не змінювали, от він яким був, таким і лишився. Не знаю. 
Початок експерименту - 9 грудня

9 січня
Кінець експерименту - 9 лютого

1 коментар:

  1. Віктор Ровний9 лютого 2013 р. о 15:33

    Ну, для початку, не факт, що ті два кактуси - однакового виду.
    Далі, на підвіконні кактус отримував більше сонячного світла. Для чистоти експерименту ти мала б контрольний зразок ("кактус підвіконний") просто поставити на шафу в місці, яке освітлюється приблизно так, як і той кактус, що на комп'ютері.
    Ну і ще дещо. Місяць - замалий термін для такого експерименту. Проягом року кактус може відчувати зміну сезонів, і рости з різною швидкістю. Може тому ріст і припинився, а можливо тому, що кактуси досягли якоїсь межі (дивись перше речення).

    ВідповістиВидалити