середа, 13 лютого 2013 р.

Четвер

Минулого року я вже писала про цей день, але тоді це був вівторок.

Я все ще продовжую щиро ненавидіти це свято. 
Чому?
1. Казати про свої почуття треба щодня, а не чекати якогось свята. Якщо ваших почуттів вистачає лише на те, щоб подарувати цукерки 14 лютого, мені вас шкода. Передивіться своє розуміння почуттів.
2. Зізнання у коханні на день усіх закоханих. Брєд. Ви не думали про те, що окрім вас ще хтось запланував щось подібне, до тій самій дівчині або тому самому хлопцю, на якого й ви поклали око? Правда буде грустьпєчаль?
3. Валентинки, квіти, цукерки саме у цей день - класний комерційний хід, який колись придумали продавці. Так, можете їм допомогти зробити більшу виручку.
4. Секс за листівку. Якщо ваші сподівання на цей рахунок виправдаються, то я вас вітаю.
5. Нескінченні розмови про кохання, почуття і т.д. саме ось в цей один єдиний день в році. Тазік мнє! Мене нудить!
Друзі, любов існує. Вона живе в кожному з нас, але не варто згадувати про неї лише 1 день у році, вона на це не заслуговує. 
Make love, not war :)

4 коментарі:

  1. якщо б ти мала свю кохану людину, то в цей день тобі б також хотілось зробити для неї щось особливе
    і ніколи в житті не повірю, що тобі б не хотілося приємного сюрпризу)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. щось особливе треба робити щотижня, щодня, щогодини, а не чекати 14 лютого. Це тупо, згадувати про свої почуття лише раз у рік.
      І свій приємний сюрприз я отримала навіть цього не бажаючи.

      Видалити
    2. ну як би ти не старався щогодини з тебе щось нове суперособливе не вийде аж ныяк!!!
      і хто сказав, що лише раз на рік? це ти сама і сказала
      невже ти думаєш, що дійсно закохані люди роблять приємне один одному тільки цього дня?
      тоді мені тобі дійсно шкода. бажаю знайти своє кохання, лише тоді ти зможеш мінити свою думку
      поки ти не хочеш розуміти то немає й сенсу тобі щось поз цього приводу розказувати

      Видалити
    3. ок. я дурьошка і нічого не розумію.
      твоя позиція мені зрозуміла.

      Видалити