четвер, 3 січня 2013 р.

Він існує

За адресою місто Косів, вулиця Дружби 84 живе справжній Святий Миколай.

Щороку до нього надходять тисячі дитячих листів. Цьогоріч серед цієї тисячі опинився і мій лист.
Так вже склалося, що у свої 17 років я вперше вирішили написати такому дяді з бородою. На відповідь я не сподівалася, але відповідь прийшла. Вчора.
Адреси написані від руки, на зворотній стороні стоїть печатка. А от сам лист, на жаль, був надрукований, хоча там і було моє ім'я (ласкаво так мене назвали Оксанкою).
Тому, якщо треба переконати дитину в існуванні святого Миколая - це не проблема. Але якщо ви надто негативно ставитеся до Бога і всього подібного, то краще не писати.
Наступного ж року я хочу написати Санті в Лапландію (байдуже, що мені вже буде 18 і такі дорослі такою фігньою не маються) і перевірити, чи прийде мені відповідь із таких далеких країв.


2 коментарі: