субота, 19 січня 2013 р.

АААААААААААА!!!! ХОЛОДНО!!!!

Свій особистий купальний сезон я відкрила вже сьогодні

Все розпочалося влітку. Коли на вулиці було +35 я без вагань казала, що на Водохреща піду купатися. Коли ж справа дійшла до купання, стало страшнувато. Проте мої гарні знайомі Влад та Юля Пучичі мене таки вмовили, і сьогодні я вперше в житті купалася в ополонці.
Свято Водохреща, мабуть, усі це знають, має під собою релігійний підтекст. Проте це не заважає багатьом людям (в тому числі і мені) просто побороти свої страхи і випробувати силу волі.
Перед купанням, вдома я прочитала багато матеріалів про те, як правильно купатися, молитися, обтиратися і т.д., але коли ти роздягаєшся і мороз (а сьогодні він був -3) торкається твоєї шкіри, ти забуваєш про все на світі.
Вода в річці дійсно холодна і спочатку здається, що тебе ріжуть ножами, ти верещищ (ну це в моєму випадку), пірнаєш декілька разів (за правилами пірнати треба з головою, але так як волосся там сушити ніде, то ми просто окуналися до шиї). Після купання швиденько-швиденько ми закуталися в рушники і побігли перевдягатися. Уся ця процедура займає менше 3 хвилин, проте емоцій вистачає надовго. Поки вдягаєшся, від тебе валить пар, в тебе дубіють пальці, але в середині (ну якщо ти купаєшся вперше) тебе наповнює гордість, що ти зміг себе перебороти. Ось вам декілька фото з купою емоцій від нашого купання: 



Після усього цього ми грілися чаєм (бо грітися алкоголем зовсім неправильно, та й не хочеться) і ділилися враженнями. Чесно вам скажу, воно того варте. Сподіваюся, що вода сьогодні дійсно якась цілюща і я таки не захворію.

P.S. Скажу вам по-секрету, завтра-післязавтра буде готовий сюжет. Чекайте ;)


Немає коментарів:

Дописати коментар