пʼятниця, 22 травня 2015 р.

Що називалося б наумчукісами, або Річниці травоїдства присвячується

Привіт.
Я Ксюша.
І я вже рік не їм м'яса.
Я хотіла тут писати дуже довго і дуже багато, але поки руки дійшли до цього запису, моє бажання змінилося.
Не бійтеся, переконувати вас також відмовлятися від м'яса я не збираюся. То не моя робота.


Для початку шутка-прібаутка.
Вже три дні сміюся над цим:
— Не хочеш м'яса — не голодний. — Мам, я — веган, дай хоч морквину. — Не хочеш м'яса — не голодний!

Я не веган, і навіть інколи не дуже можу назвати себе вегетаріанцем, але відповідь на питання чому відмовилася від маминих котлеток і відбивних таки напишу. Аж занадто часто я це пояснюю.
Ця ідея утвердилася в моїй голові взимку 2014 року. Я і до того багато над цим роздумувала, спілкувалася з людьми, та все ніяк не наважувалася на цей крок. Коли в країні почалася революція, вдома були якісь сварки, мені здавалося, що концентрація агресії і насилля навколо мене просто зашкалює. Вегетаріанство - це мій спосіб цей рівень знизити.

То що ж змінилося чи не змінилося за цей рік?

1. На початках я звернула уваги на те, який культ їжі існує навколо нас.
2. Стала менш вибагливою в їжі. Можу щодня їсти гречку і кайфувати від того.
3. Чомусь отримую надзвичайне задоволення від свіжих фруктів і овочів. Раніше того не помічала. Наміть можу яблуку розказувати, яке воно смачне, і дякувати йому за це :)
4. Стала задумуватися над питаннями екології.
5. Поступово відкриваю для себе нові продукти і страви.
6. Вивчила, які важливі елементи в яких продуктах містяться.
7. Не схудла ні на кілограм після відмови від м'яса.
8. В м'ясних відділах мене нудить.
9. Досі не можу остаточно відмовитися від риби.
10. До цих пір не дуже розумію, для чого відмовлятися від яєць та молочних продуктів.
11. Так і не навчилася готувати вегетаріанський борщ.
12. Придумала, як виглядало б вегетаріанське кафе в Житомирі, якби я мала змогу його відкрити.
13. Деколи годую сусідів в гуртожитку чимось смачним нем'ясним і їм подобається.
14. Дізналася, що сироїди бувають і м'ясними сироїдами.
15. Міркую над тим, чому в столовій не готують які-небудь вега-бургери? Адже вони менш калорійні, аніж м'ясні, а дівчат на факультеті багато, до того ж інколи хочеться погризти якоїсь капусти :)
16. Уявляю, яким би був світ, якби люди не їли. То було б щось кардинально інше, адже уся наша життєдіяльність крутиться навколо потреби заповнити шлунок їжею.
17. Дивую людей наявністю у ланч-боксі моркви і бутербродів з огірками і салатом, замість ковбаси.
18. Казала, що коли придумаю, з чим можна приготувати вегетаріанські пельмені, назву їх наумчукісами. Але мене обігнали.

Багато чого було в моїй голові. Можливо, деколи навіть сама того не розуміла.

Нещодавно мені порадили подивитися фільм від ВВС про харчування, голодування і довголіття. Він мене зацікавив. Виявляється, коли людина вживає велику кількість білка, вона змушує працювати свій організм на повну потужність, цим самим сприяє виділенню гормону росту, через який ми швидше старіємо. А як ви всі знаєте, велика кількість білка міститься саме у м'ясі.
Можна передивитися дуже велику кількість фільмів про здоровий спосіб життя, і без кінця рахувати кількість спожитих калорій (до речі, ВВС з'ясували, що зменшення кількості калорій також сприяє покращенню роботи організму), а можна казати, що ми живемо один раз, і взагалі не заморочуватися над їжею - це особистий вибір кожного. Проте вбивати чи не вбивати заради того, аби наповнити свій шлунок - то вже інше питання.

Немає коментарів:

Дописати коментар