вівторок, 31 березня 2015 р.

Хто раніше: ти чи сонце?

Я тут експеримент проводила. А зараз саме час ним з вами поділитися. Чому саме час, зрозумієте в кінці.

Десь колись прочитала статтю, суть якої була в тому, що прокидатися треба разом із сонцем, мовляв усе живе в цьому світі так встає. Окрім людини. Вона вважає себе царем природи і дозволяє собі ніжитися і ліжку подовше. 
І ставалося так, що я зустрічала людей, які, як на мене, були надзвичайно творчі, успішні, цікаві і класні. І була у них одна особливість - багато хто з них вставав рано-раненько: в 4, в 5, в 6. Я ж під час навчання постійно встаю в 7, а на зимових канікулах вставала в 7:30 Коли ж я побувала на зустрічі з ще одним таким успішним "жайворонком", вирішила, що треба таке і на собі випробувати.

Плівковий осінній світанок з нашого балкона.

Коли почався семестр, сонце вставало десь приблизно о 7 ранку. І от, проспавши солодко ще декілька ранків до 7 години нового дня, я почала потрошку мінусувати хвилини. Щодня сонце прокидається на 2-3 хвилини раніше, тому мені здалося, що чогось важкого в цьому не буде. 
І то направду так.
Спочатку "зайві" хвилини я використовувала на ранкову перевірку пошти, згодом я мала час на почитати хоча б декілька сторіночок, ще трошки пізніше я почала збирати з собою в універ ланч-бокс. Часу стало більш ніж достатньо, і це радувало. Та й лягати я почала трошки раніше, але не сильно. На диво, прокидалася я щаслива і сповнена енергії. Усвідомила я це тоді, коли в суботу, як не мала першої пари, вирішила сходити на 7 ранку в спортзал. Раніше мені було важко навіть просто уявити, що я буду йти розминати кісточки у вихідний день, прокинувшись о 6 ранку. Але в той момент, дивившись на те, як встає сонце, я відчувала надзвичайний заряд енергії, наче в мені прокинулося якесь внутрішнє джерело. Це надзвичайно приємно!
Був навіть ранок, коли я сама прокинулася раніше за нашу велику гарячу зірку і було відчуття, наче я виграла той ранковий забіг!
Але минулого тижня графік трошки збився і тепер я мальохо, як розчавлений лимон.
Але є одне але. (Та-та-та-там! )
Перевели годинник.
Тепер можна все почати спочатку.
Завтра в Луцьку сонце встає в 6:56.
А у вас? ;)

4 коментарі:

  1. лол...у меня та же фигня с графиком...только мне тяжело сейчас и в 10 проснуться

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Нє, чувак, маєш знову почати вставати рано! І не забувай там спати взагалі)

      Видалити
  2. я обожаю валятся в кровати и читать новости по утрам. пробовала вставать я и в 6.30 и в 7, и в 7.30. разницы не было, я успевала все что и обычно как бы рано или поздно я не встала

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. По-суті, це взагалі індивідуально. Але я керувалася тим, що людина має більший заряд енергії саме в першій половині дня. Відповідно, чим раніше прокинешся - тим тривалішою буде твоя перша половина дня.

      Видалити