неділю, 8 березня 2015 р.

Пойожилися

Той, хто пройшов через обмеженість і певні рамки, хто зазирнув за межі дій і знань, той досяг чистої любові, яка ніколи не закінчується.

Шрі Шрі Раві Шанкар

У кожного учасника є такий бейдж
на згадку.
- такою була випадкова фраза, яку я витягнула із цілого акваріума фраз. І чи то завдяки збігу обставин, чи то доля таки існує, але для мене вона виявилася пророчою. Того дня я дійсно проходила крізь свою обмеженість і рамки.
7-го березня у Львові відбувався вже 4-ий йога-марафон. 
Не можу сказати, що я просунутий йог. Роки 2 тому я часто практикувала вдома по відео-урокам, або ж якщо в Житомирі десь траплялися безкоштовні практики - і я там була. До студії йоги мої ноги ще не доходили. Тому, коли на очі натрапила афіша марафону, рішення було прийняте майже миттєво - їхати!
Я дуже боялася, що таких як я "непросунутих" буде дуже мало, або ж взагалі не буде. Реальність показала зовсім протилежну ситуацію. Якраз таки просунутих була меншість. 
Отож...стою я в позі "собака мордою вниз" і виглядаю, хто ще, як і я, не може торкнутися п'ятками землі :) Але суть йоги не в фізичній формі, а в духовному стані, в якому ти перебуваєш під час практики. Я знаю це в теорії. Але сама більше переживаю за те, що в мене немає розтяжки, що я не можу стояти на руках і т.д. і т.п.
Ще перед початком марафону організатори попередили, що марафон - це не місце, де варто хизуватися своїми вміннями, а спосіб перевірити себе і розвивати своє тіло.
Усе дійство відбувалося з 10-ої ранку і майже до 7-ої вечора. Приміщення для занять було дуже великим і не опалювалося, тому температура була приблизно така ж, як і на вулиці, тому хтось йшов, а хтось приходив. Постійно йогою займалося людей 100. Але мені здається, що за увесь день пойожилося людей 300, а може, я помиляюся. 

Всі, хто вліз в кадр. На перерві після першої ранкової йоги.
Така масовість була особливо відчутною під час співання мантри Ом. До того дня я ні разу в житті не співала мантр. А тут ці надзвичайні вібрації, які ти відчуваєш і шкірою, і усім нутром, пронизували наскрізь і дарували відчуття розслаблення і кайфу. 
Цілий день ми займалися різними видами йоги, дивилися показ одягу для практик, могли покуштувати і придбати корисних веганських ніштяків, ознайомитися з йога-студіями Львова, але найкрутішою за день була акро-йога. Це парна йога. От відео, якщо раптом хтось ніколи не бачив, що воно таке:


Так, ми не робили одразу усього, що у відео, бо це і нереально, але деякі елементи вийшли і в нас. І це супер-круто! Такий вид йоги добре розвиває довіру до партнера і баланс.

На останок декілька словесних перлів того дня:
"Покажите свою саму красивую улыбку. Подарите ее себе, своему сердцу, соседу, всем нам, всему городу, всей стране, всей планете, всей вселенной....пространству между бровей..." Далі було моє "Гагагага!" на увесь зал.
Або ще:
-Поза павлина емеет несколько этапов: петух - лебедь - павлин. Самая простая петух (стає на зігнуті руки і трошки відриває ноги від землі).
-(Скептично дивлюся на це) Мабуть, я курка.

Загалом, усе, що відбувалося зі мною того дня ще раз мені ж довело, що варто боротися зі страхами поразок і приймати виклики від долі. Навіть якщо щось не виходить - це крутий поштовх до розвитку. Я от тепер таки хочу зайнятися своєю розтяжкою. Самовдосконалюйтесь і буде вам щастя!

Корисний ніштячок :3

1 коментар: