неділя, 9 серпня 2015 р.

Здається, я твій стереотип зламала

Наш світ існує занадто довго. 
За цей час склалося забагато правил того, як саме треба проживати своє життя. Сучасність охрестила ці правила стереотипами.

За останні декілька років я зіштовхнулася з декількома із них. Про це і хочу поговорити.

Стереотип №1. Жінка зобов'язана фарбуватися

Ніхто нікому нічого не зобов'язаний. Все. Крапка. Чесно-чесно.
Чому жінка ПОВИННА щодня наносити на своє обличчя шар фарби? Чому ми не цінуємо природну красу? Чому чоловіки не фарбують свої і без того прекрасні вії?
Ні, я не говорю про те, що не варто слідкувати за своєю шкірою. Якщо ти хочеш гарно виглядати - ти можеш це робити. Але останнім часом, коли я звертаю увагу на макіяж сучасних осіб жіночої статі, мене нудить.
Знаю приклади того, коли дівчина ненафарбованою і сміття не може винести, коли замість дійсно важливих і потрібних речей жіночі сумки бувають забиті косметикою, коли дівчата не висипаються або ж не снідають, щоби встигнути нафарбуватися... І це все нав'язане нам суспільством.
Втім, вибір за вами.

Стереотип №2. Кожен в житті обов'язково має одружитися/вийти заміж і народити дитину 

Люди цілком спокійно живуть просто пліч-о-пліч, без усіляких документів чи штампів у паспорті. А якщо людина любить самотність і не вимагає, щоб біля неї ще хтось жив, то для чого її змушувати це робити? Шлюб далеко не всім приносить щастя. Особливо після появи дітей. 
Смію нагадати, що наша планета перенаселена. Нас вже ЗАБАГАТО.
А що, якщо для людини набагато важливіший саморозвиток або ж вклад у розвиток науки чи якоїсь галузі суспільства? Чому вона повинна витрачати свій дорогоцінний час на те, щоби міняти пелюшки тій крикучій машині з поїдання її ж власної енергії?
Повторюся: ніхто нікому нічого не зобов'язаний.
А називати людину, яка обирає інший шлях для вкладу своїх ресурсів, ненормальною чи ще якось в тому ж дусі - це і є ненормально. Бо хтось любить дітей, а хтось - свою роботу.

Стереотип №3. Жінці не місце в тренажерному залі, бо вона стане мужиковатою 

Якщо ти лінивий мішок з пивним животом, то так, ти можеш таке казати. Але для початку спробуй сам стати мужиковатим. 
Накачатися - то є не просто, а перекачатися, особливо жінці, особливо без вживання хімії - просто неможливо. Так влаштований наш організм. 
А якщо хтось прагне тримати себе в формі і використовує для цього адекватні методи - такі як спорт і здорове харчування, а не дієти і таблетки, то хваліть цю людину і беріть з неї приклад.

Стереотип №4. Квіти дарують лише чоловіки

Я люблю польові квіти. Мені їх ніхто не дарує. Але ж я люблю польові квіти. Тому я можу сама собі їх купити. Я можу купити їх для мами і вони будуть прикрашати наш дім. Я можу купити їх для подруги. Я навіть можу купити їх для хлопця, який мені до вподоби. Хто сказав, що чоловіки не люблять квіти? 
До речі, ви пробували дарувати квіти сильній статі? Я ще ніколи. Але мені це дуже цікаво.

Стереотип №5. Чоловіки не плачуть

А ви знали, що чоловіки помирають раніше через те, що вони не дають волю своїм емоціям? Світ вимагає від них стриманості і беземоційності. Але навіщо? Так класно як радіти, так і горювати разом з кимось, а не в гордій самотності.
Ось тут-то чоловіків і притискають.
До речі, коли фемінистки говорять про рівність статей, цей пункт вони теж мають на увазі. 
Давайте показувати свої емоції разом, не соромлячись! Це ж так круто!
А що стосується сліз, то одного разу хлопці мені сказали, що просто не поважатимуть себе, якщо заплачуть на людях. Такі в них правила.

Для першого разу досить. Я не прошу вас брати і перевертати свій світ з ніг на голову. В моєму світобаченні теж повно стереотипів, які я намагаюся осмислити і переосмилити. Робота над собою триває впродовж усього нашого життя. Головне - щоб воно тебе влаштовувало. Головне - гармонія.

1 коментар:

  1. Стереотип №1. Жінка зобов'язана фарбуватися
    тут в Омериках это похоже на закон, на улице только негритянки могут быть без килограмма пудры на лице но у них другие тараканы в голове, сегодня видел толстую негритянку блондинку стоявшую на перекрестке и крывшую всех матом

    ВідповістиВидалити